GANT, ett skyddat varumärke
GANT grundades 1949 av Bernard Gantmacher i New Haven, Connecticut, och är djupt engagerat i att skydda sitt varumärke och försvara sitt rika arv som ursprungsmärket för preppy amerikanska sportkläder med europeisk elegans.
Bevara våra värderingar
För att bevara grundvärderingarna autenticitet, innovation och passion, skyddas GANTs immateriella rättigheter av ett dedikerat team i partnerskap med offentliga myndigheter världen över.
Ett autentiskt varumärke
Att förbli ett autentiskt varumärke är av högsta vikt för GANT. Förfalskning motarbetar rättvis och legitim handel och respekterar inte arbetsstandarder, säkerhetsstandarder eller miljönormer. Därför är kampen mot förfalskningar en del av GANTs samhällsansvar som företag.
Motverka förfalskningar
Att motverka förfalskningar ligger också i GANTs kunders, partners och anställdas intresse, då det bidrar till att skydda GANTs förmåga att fortsätta att investera och vara innovativt. GANT distribuerar exklusivt via ett nätverk av engagerade, auktoriserade återförsäljare för att alltid garantera äkta, högkvalitativa GANT-produkter och oklanderlig service.