Hoppa till det huvudsakliga innehållet

Kundservice

Våra vanligaste frågor

Hur skapar jag en retur för min order?

För att returnera en produkt till oss använder du dig av returfraktsedeln som medföljer i paketet som skickas från oss, där finner du en retursedel där du fyller i returorsak. Fäst returetiketten på paketet och lämna in det hos ditt närmsta postombud tillhörande din returfraktsedel. Spara ditt kvitto du får av ombudet tills att du får en returbekräftelse från oss att vi har mottagit din retur.

Vad är er returpolicy?

Hos oss har du alltid 30 dagars returrätt på ditt köp, vilket är kostnadsfritt. Våra badkläder för kvinnor kommer med hygienlappar. Dessa möjliggör att du kan prova dem hemma. De behöver sitta kvar om du returnerar dem till oss. Alla badkläder ska provas ovanpå underkläder.

Av hygieniska skäl tillåter vi inte returer av underkläder.

Returer accepteras endast för parfymer som är oöppnade, i originalskick och med hela förpackningen intakt.

Jag saknar en returfraktsedel.

För hjälp med att skaffa en ny returetikett, kontakta vår kundtjänst.

För svar på andra vanliga frågor och övrig information, vänligen se vår FAQ.


Kontaktformulär

På grund av högt tryck upplever vi just nu längre hanteringstider än vanligt. Vi svarar på alla ärenden i tur och ordning och återkommer till dig så fort som möjligt.




Telefonnummer och öppettider:


08-551 216 89

Vårt kundserviceteam är tillgängliga helgfria vardagar från 09:00-13:00 och 14:00-16:00.